Dagens tips. Coops grillade kyckling

heh.. Ni som bor i Jönköping har väl kanske testat den grillade kycklingen uppe på a6 coop?
Hoppas det. För den är verkligen perfekt kryddad och grillad och mumsig!!!! åh haha så jävla god är den!

Tillochmed bättre än chicki mama, och jag skojar inte. Iofs var chicki ma ma bättre för typ 5 år sen.. men dom har verkligen blivit kassa ;(

Om ni inte har testat det så tycker jag verkligen att ni ska det ;D .. MUMS! Men åk inte dit alldeles försent på kvällen för då kanske de är slut ;) heh



Anledningen till att jag valde detta som dagens tips är för att jag själv kom på att det är ju det vi ska käka idag till middag. YUMMIE IN MY TUMMIE!!!


Engelskan går förövrigt jättebra så det är nice :) HEJA MILLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0