Dagens

Tjuhu! Jag har inte hunnit skriva förrens nu p.g.a. att jag sitter och planerar upp mina studier.. och idag blir det en hel del plugg och annat "viktigt" som typ städa.. tyvärr har jag dock extrem huvudvärk( inte migrän idag, men ont i huvudet) så vi får se hur min planering fungerar över hela dagen.. försöker återkomma senare, sorries för att det inte finns så mycket roligt att berätta om..MEN JA! jag kan berätta om min dröm.. sinnes.. haha

Jag brukar ju inte ofta drömma om att jag slår folk, men när jag drömmer om det så är det alltid riktigt jävla psyco...




Hasse och jag skulle typ..först var vi karaktärer i ett spel men sen kom vi till verkligheten när vi träffade på enemies i spelet...

och det var en stoooooor jävla kluns till människa och 3 andra normalstora som hasse typ..så stod hasse framför den där stora och hasse var den som skulle rädda mig för jag hade ju inga vapen eller så eller alltså inga erfarenheter av att slåss

men hasse hade ju dina händer och slåss med som alla andra enemies..och det började med att hasse och den stora snubben (som förövrigt såg jätte arg ut) stod på en upphöjning i frigolit.. typ en stor rektangel av frigolit bara.. där stod hasse, jag och den där stora klunsen..

Dom andra tre fienderna stod där nere.. men iaf så skulle hasse och han stora börja fightas.. Klunsen tar och sparkar hasse en gång svin håååårt i sidan och hasses mage blir typ helt vriden och han trillar ner från frigolitupphöjningen    
då fick jag ju mina damp som jag får irl.. fast jag fick det i drömmen :S så jag börjar ta en skolbok (som jag hade i väskan) och slå stora snubben på kuken flera flera flera gånger
och så blir han typ chockad eller ngt.. så jag slår han och sparkar sönder han tills han inte rör sig (det var otroligt äcklig dröm)
sen ser jag att hasse ligger ner och dom andra killarna sparkar på hasse då hoppar jag ner och trycker ut ögonen på dom alla tre..?!



STÖRDA jävla drömmar
sen kunde dom inte slåss mer..
det var as äckligt för på den första jag tryckte ut ögonen på så fastnade jag typ i hans öga och han skrek "AJ AJ MILLA AJ!":S
stört.. men ändå forstatte jag
omg.. skit läskigt men jag räddade iaf hasse!



Ursäkta rutorna här nedanför.. vet inte hur fan jag ska få bort dom.. men har inte tid att försöka mer nu (försökt i 5 min snart haha!)




























































































































































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0