Englishwriting

(Tidsinställt) Puuh! Sitter förmodligen fortfarande med engelskan, men byter snart till lite roligare "planeringsgrejer" istället..

Engelskaskrivning, på akademiskt sätt, på högskolenivå är verkligen mycket mer svårt än vad det var på gymnasiet. OM Man ska skriva riktigt bra dvs. annars är det väl samma sak ungefär..
Förresten så har jag en fråga till er.. Vet ni vad det spelar för roll om man får en trea på en tenta eller en femma?
På gymnasiet spelar ju G vs MVG roll eftersom man SÖKER på det till högskolan sen.
men högskolebetygen, det enda som är viktigt är väl att få G? (trea) väl??.... Eller?

Eh.. Om ni vet så får ni GÄRNA skriva en kommentar lite fort.. vill verkligen veta!
Förresten så ska jag göra högskoleprovet igen i vår.. och plugga sönder med elena heh.. Vi måste få bra på det dära :) Och förhoppningsvis även plugga med min bror Klas som ska göra det på våren också.. Då blir det tredje gången jag gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0