GÖTT!

Läste igenom lite av min uppsats och det låter faktikst bra! :D Nu ska jag fortsätta plugg alldeles strax men såklart har det blivit ändring i min planering.. heh. Om pappa eller mamma vill ha med mig på något så är jag alltid med (sålänge jag slipper gå långt för att vara med på saken) och pappa ville ha med mig till affären + farmor om två timmar så självklart är jag med :D

Nu blir det råplugg + borsta tänderna + äta en macka / skål med müsli i två timmar, men kör några tidsinställda inlägg under tiden ;)

MOhahahha. (: <3




Kommentar:

mc om Dagens tips:
vet du va jag vet? det där teet är fairtrademärkt, ASBRA! :D
Svar: Nemen! :O NAJS!! Ännu bättre då ju hihih!



Kommentarer
Postat av: Williamjohanne

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-12-13 @ 12:06:53
URL: http://williamjohanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0