Guttenmorgen

BLÄ! fattar inte ens att jag gick upp.. Är fortfarande trött.. igår gick jag och la mig vid 04.00 ungefär..

Idag ska jag hitta på grejer med Boris förhoppningsvis så jag väntar väl bara mer eller mindre på att vi ska åka iväg.. Hemma blir det lasagne idag, verkar det som.. NICE SOM FAN... alltså haha.. vet absolut inte vad jag ska skriva..

Har lite problem med mina kläder ikväll, om vi ska gå ut dvs. Vet vilken klänning jag vill ha, den helsvarta från USA.

Men grejen är.. VADFAN ska jag ha på benen? Svarta tights blir för mycket tänker jag, då tänker man inte så mycket på klänningen som jag vill.. Vita tights syns igenom så isånnafall vita tjocka benvärmare.. Men då har jag inga smycken till som passar med vitt..
För den delen, vilka skor ska jag ha? Vene ens om jag pallar ha högklackat, och om jag pallar det så blir det ju isåfall vita, för det är det enda jag har..ANYWAY who cares får väl stå här hemma och testa mig fram, vilket som blir bäst liksom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarta relativt tunna strumpbyxor o så kan du ju ha benvärmare eller knästrumpbyxor till. MEN INTE VITA STRUMPBYXOR!

2010-10-23 @ 14:02:15
Postat av: Anonym

mc som skrev det förra btw ^^

2010-10-23 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0