Hett ämne

Just nu är ju Hugo Rosas & Paow.. Jag tänker inte säga så mycket om det förrutom det alla redan vet, jag hatar lögner och speciellt då otrohet. Hade jag vart Hugo hade jag aldrig tagit tillbaks henne. Samma om det vore Tim. Jag hade såklart gråtit sönder, blivit zombie, vart arg så jag säkerligen skulle kunna rycka kuken av Tim, men.. Jag hade nog bara..Skrivit ett papper med frågor som är typ "Ja/nej" frågor (så han inte skulle kunna manipulera mig med söta ord), gett det och sen aldrig mer pratat med honom och alltså dumpat honom..

Så hade jag velat sköta det, men vem vet hur jag skulle reagera? haha.. ingen vet ju såklart.. men anyhoooow!!!
Det var inte otrohet i sig jag skulle disskutera utan en smart sak som jag och Hasse lever ganska mycket efter..
En kommentar löd såhär, hos Paow

Jag fattar inte varför en del som har förhållande, i det här fallet du, är så jäkla besatta av att ha kompisar av det andra könet att hänga och festa med. Vad är poängen? Varför ens riskera något när oddsen för problem ökar med 100%. Jag är ihop med en tjej och jag skulle aldrig festa på tu man hand med andra tjejer(kompisar hade väl du kallat dom) när jag redan har en!

Även om man bara har goda avsikter kan du aldrig veta vad dina ”kompisar” tänker, även om dom självklart bedyrar att ni bara är polare. Yeah right… och som det inte vore nog ska det supas också! Jag menar, det krävs ingen raketforskare för att räkna ut vad Nemo hela tiden hade för baktanke. Du hade dessutom facit! Ingen hemlighet var han var för kille. Även om jag tycker synd om dig får du skylla dig själv. Varför ens hänga med snubben så som han betett sig och dessutom stött på dig upprepade gånger? Du vet förstås inte, och inte jag heller. Människan är skrämmande svag i sina svagaste stunder och jag hoppas för din egen skull att det här blir en läxa för livet.

Killar som bara vill ”vara kompisar” med tjejer har i iaf minst 80% av fallen, baktanke med att dom kommer ligga om dom får chansen. Det är så det fungerar.

Nej, nu ska jag sova. Jag önskar dig verkligen lycka till med allt, läser väldigt sällan bloggar men du är den som verkar vara mest med i matchen. Du kommer bli stärkt av det här på sikt. Var starkt av dig att vara så pass ärlig som du verkat vara, när man gjort så himla fel. Lycka till med allt =)

 

Och så lever jag. Jag menar FINE mina kompisar är MYCKET värda för mig. Men dom är inte viktigare än Tim.. Speciellt inte mina killkompisar då, menar jag.. Och varför ens take a chance? Då säger folk "men man ska få ha sina vänner utan att pojkvännen blir sur eller svartsjuk" JA VISST, det kan man få ha.. Och Tim har aldrig bett mig att sluta umgås med någon.. Men jag väljer det själv. För jag vill inte ens ta den lilla lilla slimmade risken..
Känns dessutom jävligt onödigt för mig att umgås med killar i sånna (drinking) situationer.. Får ändå inget ut av det..

Hursomhelst..Back to MY life ;D

Igårkväll var jag hos Boris!
Vi lagade mat (fläskfilé tror jag, med klyftpotatis och bearneissås) och sen ät vi det samtidigt som vi tittade på Svärdet i stenen! Haha jag ääälskar merlin och arkimedes! merlin för han är så pure good man och arkimedes för alla hans dumma kommentarer <3!

Här har ni lite photos



En Laban vovve! :D Haha ni skulle se mina hundar sen när jag kom hem.. fan vad dom luktade sönder mina byxor och gick efter mig hela tiden hahaha som mina små undersåtar ;)



Och Boris, var lika snygg som vanligt.. HAHA
Sabina ville inte vara med på kort ;( så jag fotade hennes fina blommor istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0