Hjälpa mami!

Ska straaax strax hoppa iväg och hjälpa mamma i tvättstugan.. tänkte bara säga att räkmackorna blev så DJÄVULSKT GODA!!!
Jag har inte läst någon engelska eller plockat upp i mitt rum.. vid typ 13 så gick jag och klas till affären.. vid två typ var vi hemma och sen kokade jag korv.. sen skulle vi ju ätit korv men då ringde pappa precis och sa "DET BLIR RÄKMACKOR IDAG!!!!":D:D:D så det var ju awesome!!
Så då väntade vi i typ 7 minuter sen var han hemma, då hjälpte jag han med mackorna och nu så käkade vi dom..

Ska ner till tvättstugan nu precis efter maten och sen blir det att spela med mina två bröder och min pojkvän.. Left for dead 2 blir det idag ;D NIce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0