Kommentarer

Ahlen om Ahlen being smart ;D:
Och då blir det jävligt många enkronor. Värt besväret?

Svar: Ja, det blir det.. Jag gillar mynt ;D och ja haha jag hade iaf genomgått besväret om jag fick pengarna haha.. snåljåp kan man tycka, eller ekonomisk ;D

gabriella om Ahlen being smart ;D:
fin blogg! har du många läsare? :)

Svar: tack så hemskt mycket! Jag vet inte vad du tycker är många men ja, jag har ju ett genomsnitt på 22 personer / dag dessa tio dagar iallafall..


Cissi om Ahlen being smart ;D:
Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

Svar: Tack, det vill jag gärna!


Anonym om Ahlen being smart ;D:
Tjäna pengar på bloggen ??
Kika i min hur du ska göra;D

Svar: vet redan hur man gör ;)


Elena om Hasse:
MILL!!! vad är det du skriver??? du kommer inte dö, herregud :O Hur mår du gumman lilla?

Svar: Meh ;( vet ju inte hur mitt hjärta står till.. det håller inte på att dö säger mamma här.. men muskeln håller ju på att lägga av så jag fattar ingenting.. men tror väl jag mår bra .. folk säger ju det men grejen är att jag inte fattar vafan dom menar om dom säger att muskeln håller på att sluta arbeta typ , den har svårt att arbeta.. alltså vet inte.. <3!!!!!!!!!!!! elena du är så fin!



Med detta vill jag säga godnatt, nu är coldcase som jag ska se med pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0