Nemen! hah

Ursula om Offended?:
Se där ja. Har själv en kartbok som hävdar att det inte alls heter Ryssland utan Sovjetunionen.
Inga konstigheter där inte. Sluta dumma dig din lilla lintott.


Svar: Men lilla vän.. HAHAHA! det är skillnad på historia och bakverk, så sluta dumma dig själv.. detta är ju bara pinsamt..
Vet du t.ex. att många saker har flera ord som säger samma sak?
Kan ju ta ett annat bakverk, FÖR ATT HÅLLA MIG TILL ÄMNET (tillskillnad från dig), Snoddas/kärleksmums/annas kokosrutor/kokosrutor/farmors kokosrutor. Så Jo. Om du väljer snoddas så kan jag välja kärleksmums.
Om du nu anser att negerboll är ett ord som är dumt, rasistiskt, fult och totalt onödigt att säga, DÅ får du uttrycka din åsikt om det. Men du kan inte säga "att det inte heter så"...suck..

Dessutom, varför bryr du dig ens? Tror du att du kommer förändra mig på något sätt och jag ska be om ursäkt och säga något "åh du har så rätt så rätt ursula".. Nej.
Du känner förmodligen inte ens mig kvinna. Om du gjorde det så kanske jag hade brytt mig en tiny bit, men då hade du också vetat att jag är väl mer antirasistisk än de flesta jag känner så då skulle du inte ens brytt dig utan förstått att jag kallar det så, för mig har det alltid hetat så och jag kommer inte ändra mig för någon på internet inte tycker samma sak.

SÅ, låt mig fråga, igen, vad var meningen med att säga "det korrekta ordet är inte nboll utan chokladboll"
För mig är det korrekta ordet inte nboll, utan negerboll.. Nej HAHA förlåt. Nu var jag väl onödigt dryg i huvudet. Men seriöst.. vad var meningen att skriva en kommentar om helt..onödig sak?
jag säger negerboll, big deal. Du ljuger säkerligen 100% mer än vad jag gör. TYDLIGEN så har människor olika "brister"... om du nu anser att jag säger negerboll är en brist haha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0