Night peepz

Bah. det är så jävla tråkigt när pappa är sur.. inget roligt händer typ.. Förresten så kom jag precis på att jag skulle säga en sak till han som jag glömde... hahah.. måste gå och skriva upp det right away..

Hursomhelst så är det ju måndag, och alla vet väl vad det betyder i Camillas liv? Massa tv! :D:D:D!

haha.. har aldrig gillat TV förr men nu när jag har luggit i tvsoffan så länge pga operationen så började jag titta mer på saker och det är intressant. En kanal som jag alltid ska ha när jag flyttar hemifrån är iaf BBC knowledge. Går inte en dag då man inte lär sig något nytt där.. awesome.

Dagen imorgon består av läkarbesök, bok returer, engelska läsning och även kanske lite bil teoriläsning eller broshyrer från olika högskolor. Vill verkligen hitta något som jag vill läsa, känner mig svinstressad över det...


Anyway enough said ;D Måste sova.. Ska upp 7.45 imorgon :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0