Plåstra om ärret

Som tur var så gick det ganska bra att plåstra om ärret själv.. Mamma brukar ju hjälpa mig.. Har iofs inga bilder på det, men det ser inte alls äckligt ut längre.. Eller beror ju på hur känslig man är såklart... jag är iaf grymt nöjd! :D

Det bästa med att duscha (finns inte så mycket bra....) är fan inte att man blir ren, det är att man KÄNNER sig ren.. Alltså kan typ inte sluta klappa mig själv på huvudet när jag har nyduschat hår.. hahaha! Balsamet gör allt så mjuuukt och fint!! :D


Mitt hår för ett år sen <3 MC DU GÖR DET SÅ JÄVLA SNYGGT, credzzzz! (btw. där är håret såklart fixat hahaha! lycklig vore väl den som hade sånna dolly lockar utan att behöva fixa håret ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0