Segstartad

Först vill jag bara säga att det inte gick att våffla istället för att toasta.. pappa förbjöd mig haha men det berodde ju såklart på att det inte gick..

idag ställde jag mitt alarm på klockan 10.00.. jag somnade om!!! DET HÄNDER TYP ALDRIG MIG...jag sov tills 12... vilket suger eftersom jag har försökt att ställa om min dygnsrytm i några dagar nu..men jag failade..


tänkte hursomhelst bara skriva att jag kommer inte uppdatera så flitigt idag eftersmo jag måste packa och duscha m.m. då jag ska till tim imorgon.. =)

Hoppas det går bra.. men tror jag .. sitter ju ändå bara här / i bilen med pappa hela dagarna så vad är det för skillnad att sitta i en buss ?.. hmm.. aja.. hoppas inget oväntat händer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0