Dagens quote!!

"Tycker att det är tråkigt med många stora bloggare som vill ha kvalité på sina skor, kläder och väskor och kan betala extra för det men inte betala lite extra för att få ett samhälle med kvalité!"

N
ågon hade kommenterat Kenzas inlägg där hon skrev att hon röstar för människan och inte pengarna (alltså rött) och då skrev någon den här kommentaren. Så rätt. Vem i bloggvärlden röstar på blått.. typ alla.. men FAIL för dom inte vill inte betala mer skatt (SÅKLART eftersom dom tjänar så mycket).
Dom vill alltså såklart ha kvar det mesta av sina intjänade pengar. Kommer väl jag också vilja när jag tjänar byst med pengar, såklart. Men kommer inte vilja ha kvar dom tillräckligt mycket för att inte vilja ha ett bra kvalitetssamhälle.. Som t.ex. sjukvård för alla o.s.v. Vilken bright girl som kommenterade bloggaren! :)


Nu mår jag illa. gickupp för 15 min sen (eller.. haha.. kan ju inte gå upp själv så.. tim hjälpte mig upp) och nu har jag ont och mår illa, det är lite tråkigt.. sen vaknade jag av att jag drömde att tim var otrogen också, skitkul verkligen....
haha dumma dag! men den blir bara bättre och bättre än så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0