Dagens sysslor

Puuhhh.. Jag failade lite..gick upp vid åtta fast jag ville sova till 10.. men sen vid 10 blev jag trött så då sov jag tills 12.30 så nu kanske jag inte gå och lägger mig i tid ändå....suck.. Om en timme är det dags för piller igen och efter klockan 14 så ska jag bara göra nyttiga saker.

Ska bl.a. kolla mailen, läsa engelskabok, kolla igenom några lektioner på högskolan, träningsövningar, andningsövningar, dsucha och säkert andra saker som jag inte kommer på nu..


Klockan 20 blir det iallafall "egen tid" igen, då får jag göra vad jag vill ^^ Måste börja sätta in mig i min vanliga diciplin nu, har vart alldeles för lat och framförallt trött för att göra något på länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0