Idag började dagen tidigare

Jag tog nytt blodprov idag, det gick fort och bra förrutom att tanten var lite tjurig vilket var synd för förra veckan var hon jätteglad....

Idag insåg jag, när jag borstade tänderna, att det är helt oförståeligt för mig att jag för bara några veckor sedan inte ens orkade borsta tänderna, gå eller skratta...

Förresten så var jag och pappa på apoteket idag, han ska sluta röka :) Nu är jag stolt! Hoppas han lyckas nu iallafall, men han har aldrig förr köpt nicotin grejer för att hjälpa till så nu hoppas jag att det fungerar!

Meg har förresten något fel på örat igen, stackars! men men .. jag gick upp kl 10.00 idag, det märks.. är svintrött hahaha..fan.. ska ta lite kaffe nu ;D

Hoppas mitt waranvärde (pk värde.. ) är bra fortfarande så jag slipper sprutorna..



Det här lilla halsbandet måste jag ha på mig 24/7..eller nej, kanske inte när jag sover.. men så fort jag går utanför dörren så ska detta vara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0