Igår var en jobbig dag...

jag var så stolt för att jag gick upp tidigt... sen chattade jag med Wiktor och vi disskuterade migrän. jag var såååå lycklig att jag inte hade haft det på kanske en vecka nu sen operationen. Såklart fick jag världens värsta jävla migrän igår.. Klockan 15 hade jag migrän... jag var vaken alltså 5 timmar.. under den tiden så hann jag åka till sjukhuset, apoteket, käka mat och sitta här en stund..

Mitt PK värde var för högt vilket resulterade iatt jag inte skulle käka waranen igår. Men idag ska jag. Förresten så det där med att pappa skulle sluta röka, än så länge fungerar det :) Han rökte bara 5 cigg igår jämfört med vanliga 20 per dag.


Nu ska jag gå på promenad. Skriver sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0