Recept för fan?!

AAAH blir galen!!! letar efter ett recept.. jag trodde kakan hette Annas kokosrutor, det stod det i min gamla bakbok minns jag.. Minns även att jag en gång hittade ett superbra recept på nätet på den kakan men det finns ju fan flera hundra namn på den där idiotkakan.. varför kan inte sverige enas om ett namn? dagens ilandsproblem.. hahaha

vad kallar ni dom?
Snoddas, annas kokosrutor, kokosrutor, kärleksmums, kärleksrutor, mormors chokladkaka ?
Dom där goda, mjuka, med glasyr och kokos på? Hursomhelst.. efter 5 minuter på google så hittar jag mitt gamla recept.. men vanligtvis brukar man hitta det man behöver på under en halvminut.. suck!



Här har ni iaf det receptet jag tycker är superbra! Jag blev supersugen på att baka när jag tittade på Leila bakar.. hon är så duktig och verkar alltid glad! åh!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0