Supernatural

Oooh YEA! Klas, min snälla storebror, har fixat ihop firefox och greasemonkey.. jag har alltid problem med icefilms om jag ska fixa det själv men nu fungerar allting perfekt och jag ska se på det nya avsnittet av supernatural! Jag är lite nervös för sist så slutade det så jävla bra. det kunde liksom vart slutet på serien.. men det kommer en fortsättning.. ska bli spännande att se hur det blir.. fail eller bra liksom..? Åh hoppas på att det är toppen!



Förresten.. MC om du läser, jag behöver hjälp med kläder till ett bröllop.. PLus att vi måste köpa sån där sko-kräm till uggs.. anledningen att jag behöver hjälp med kläderna är två anledningar.. det är nästa helg och jag kommer nog inte vara mycket rörligare då än vad jag är nu, så det ska vara lätt att gå på toa i klänningen/kläderna och sen också så ska det inte vara för tight för då gör det ont på ärret .. OCH SÅ ska det såklart vara fint! haha..


Kommentarer
Postat av: mc

haha, klart jag läser! jag kommer imorn typ. ska se vad jag/antonia har med. :) PUSS!

2010-09-27 @ 11:17:27
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0