Busy day, yesterday!

Huhuhuuu det är måndag just nu.. Jag ska träna vid 8.45 så tänkte sova liiiite i normal tid fakitkst. Skittrött just nu men tänkte iallafall uppdatera lite här..

idag har vi flyttat mammas saker till hennes lägenhet hela dagen. jag har mest mått dåligt och inte gjort nånting typ.. Känner mig ganska asdålig för det...men aah..har mått allmänt illa, vart yr, ont i huvudet och svintrött.. somnade 2 gånger bara i några minuter på flyttsaker (typ soffa eller fåtölj)och sen somnade jag mitt på dagen och sov så djupt att jag trodde det var ny dag när jag vaknade efter en timme.. sjukt.

ööh.. vad mer.. just ja. sen så vaknade jag och var aphungrig.. smällde i mig två chockladtoppar (med sånt där vitt fluffigt klet i..) och saft sen var jag piggare .. satt mest och glodde och babblade med hasse tills vi skulle iväg ner till blekinge.. kl 18.30 åkte vi härifrån och var hemma igen kl 00..Vi skulle helt enkelt lämna av hasse.. och nu är vi hemma... :)


Fluffigt hår <3 haha.. hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0