Comments :D

Weeho! har fått kommentarer så jag tänkte svara lite på dem :)




Boris om yogaövning:
Oj, ben! :P
Dåligt brusigt ljus gör att de ser värsta ludna och håriga ut i vissa vinklar på min jobbskärm. Typ preview-bilden innan man trycker på play. :P

Btw. Har gett upp och börjar kommenterar din blog, hinner bara glömma allt man tänkt säga innan man träffas ändå. :P Även fast jag föredrar att prata om saker IRL så förhindrar ju inte en kommentar här att man pratar sen också. :)

Svar: HAHAHAHAHA ! herregud vad illa men yep I can see it!
hahah sant som fan ;) jag uppskattar det :D.. precis!



Boris  om BACKIN IT UP! <3:
Fast inte fan är hunden snygg för det. :P
Fast hon är glad. :D

Svar: hon är SÖT! =( Du är ond! och ja :D glad är hon ! och mysig :D hahaha



Boris om Hyllning till the ultimate party girl:
Och detta är anledningen till att man tycker om dig! :D
Ibland kan man ju själv ha kul åt folk som är lustiga. Men ändå, i slutändan är man ju ändå bara glad att att det finns folk som är sig själva och gör sin grej och skiter i resten. Borde finnas fler som vågar vara lustiga och fler som du som vågar uppskatta det. :)

Kul att du använder ordet gay för att beskriva människor som hatar det som är annorlunda. ;P

Svar: Sååååå sant! :D haha oj.. jo lite failat blev det visst


Boris  om Käftsmäll.:
Är läpparna svullna eller är det bara "pussmun" för att visa märket? :/

Svar: jag gör faktiskt inte ens en pussmun.. jag bara trycker ut läpparna jättamycket på ett...konstigt vis .. hahahaha.. mer.. babianmun än pussmun tbh ;)



Jennie om Att vara bekväm med sig själv..:
OH...MY....GOD! Har aldrig tänkt på det innan men dina ögonbryn är PERFEKTA! :D avis

Svar: Ooooooooooooooooooooj waow! Jennie :D tack! <3


viktoria "bäst i världen" mars carlson om West Coast Riot:
jaa, jag vill gå. tror inte det är tältstatus på wcr... men det går alltid bo hos någon.

Svar: ooooh :D nice!


Jennie om Recept att skriva ut . . .:
Meen länken fungerar inte!

Svar:Haha nej.. skrev "ish" för att det inte är den exakta länken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0