Dagens work out!

Ufft! jag har tränat lite mer än en timme idag för att först gjorde vi ett test på hur mycket jag har förbättrat mig och sen gjorde jag det vanliga gympasset på sjukhuset :) Frågan är då om jag har förbättrat mig sen jag började med gymnastiken för ca 5 månader sen?.. JA! :D
Fast inte extremt kanske. Men ja!
Förrut behövde jag 107 pulsslag/min för att allt i kroppen skulle fungera under "normal ansträngning" som lite raskpromenad/cykling men nu behövde jag bara 101 (H)!

Förövrigt så har jag massa småsaker att fixa med så jag kanske inte skriver förrens ikväll. Jag hoppas att jag hinner.. Men jag ska iväg till mamma idag med så.. ah..

Ööh .. what else..? Jag har bara tränat idag.. och fikat!:D Min snälla farmor kom på besök :D


Kommentarer
Postat av: Boris

Gott. :)

Men 101 slag i minuten är väl inte så dåligt under rask promenad eller? :) Normal svensk VILOpuls är ju 75.

Och jag tycker det låter som en relativt stor förbättring. Man ska ju inte räkna från noll för så låg puls är rätt dåligt. ;) Man ska ju räkna från normalvärdet och då är de sex slagen mycket. :) Ju längre ner man kommer desto svårare är ju varje bpm att öva in liksom. :)

2011-04-07 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0