Durka durka?

Helluu. Jag vet inte varför men det första som came to mind var "team america" filmen.. Det blev inge game.. har kollat på massa balla videos som hasse skickat mig. Hans intressen är fan extremt likt mina.. eller menar.. mina är likt hans! och varje klipp var bara amazing.. Ett om nazi vapen (rocket powered flygplan), ett om en eventuellt bo-able-planet och några andra ascoola... Men ni får den roligaste här iallafall :) Underbar <3

http://www.youtube.com/watch?v=yX5XPo0lZVQ


"Homework used math, student is confused" <3 haha..

Anyway... jag ska nog sova nu.. mina ögon är lite fucked up.. nyss vibrerade synen till och från ibland men nu har det slutat, nu twitchar bara ögonlocket sådär förjävligt som är så irriterande.. hahaha omg. Hoppas ni har en bra morgon sen för jag lär inte vakna direkt tidigt och blogga.. tror jag inte iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0