Eternal sunshine of the spotless mind

Åh . tror redan att jag skrivit om den här filmen några gånger förut, men jag vet inte for sure. Tänkte bara citera lite.. ^^ hittade en bra recension på filmen i en blogg...

"Jag bär med mig samma lärdom som Joel och Clementine får i slutet av filmen, kärlek är bland det hemskaste som finns, men om du förväntar dig det allra hemskaste så kommer det hemska inte att vara så hemskt."

haha .. så fint tänkt :)
Anyway ska verkligen sätta igång nu med allt jag har att göra...


Kommentarer
Postat av: Hippie

Haha vilken överraskning att hitta en bit av min recencion på din blogg. Såg bara rubriken och tänkte "oh, min favoritfilm!" Känner mig faktiskt lite smickrad;)<3

2011-04-18 @ 14:24:10
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0