Fick jobbet! Photoshoot!

Hojjhojj! jag fick jobbet.  Hur galet är inte det? dom letade typ efter handikappade så det passade väl bra för lilla miffomilla ;)

Anyway.. det var ju bra antar jag.. Meeeeeen jag har vart iväg ännu mer... Precis innan jag gick iväg till intervjun så kom jossan hit haha <3 SÅ DUKTIG hon var som gick enda från ekhagen till mig!
jag sa hej och hejdå till henne och gick sen iväg...

Intervjun gick nog inte direkt som en vanlig intervju brukar gå till.. Han frågade hur mycket jag orkade och sen satte han jobbet ut efter det istället.. lite knäppt ..men ah.. Sen kom jag hem och satte mig vid köksbordet med jossan och babblade om allt möjligt som vanligt och sen letade jag utbildningar lite samtidigt :) Hursomhelst så pratade vi en hel del tills klockan var 13.30 ... Då begav jag mig till en konstig photoshoot ;) HAHA!
Åkte iväg med jossan och pappa till ekhagen för att släppa av jossis och sen vidare till mcdonalds så jag kunde få köpa en cheese oooooch sen till ryhov för magnetröntgen. Tog fan år och dagar typ...




jag var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla trött! och ligga i det där jävla röret,man får inte röra sig och ser bara en vit jävla maskindel... sen fick jag inte somna heller.. Var tvungen att lyssna till dom då de sa "Andas in, blås ut, håll andan" (ja. man skulle hålla andan med LITE luft i lungorna) men sen efter varje "bild" de tog så pausade dem med sitt prat och tittade på bilderna förmodligen, jag somnade fan sju eller åtta gånger. JAG fick paniiik varje gång jag vaknade hahah.. vaknade mitt i deras "Blås ut..hållandan" omg. Men det gick bra tydligen för bilderna blev fina sa dom :)
Fick koncentrera mig så mycket på att inte somna att ajg fick ont i huvudet. fyfan vad svårt det var att inte somna i den situationen.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0