Fint i huset <3

Åh. Nästan allt i lägenheten ser flawless ut.. jag gillar det så himmla mycket när det är rent men samtidigt känns det inte lika hemma.. har lite issues med mina tankar på min inredning när jag flyttar hemifrån. Älskar den stilrena känslan och stilen för det ser ju bara spot on perfect ut, meeeen..... det är inte så ..mysigt? inte så..hemtrevligt?.. utan mer "här bor Barney stinson" typ...och jag är ju inte en robot (än...) så ... kanske inte? Äsch! skitsamma det blir som det blir :) KOmmer nog bli fint i vilket fall som helst...

Sjukt praktiskt att maila över bilder från sin awesomemobil till datorn.. Mer praktiskt vore det ju iofs om jag fattade hur man gjorde med usbsladden osv.. men jag ska ta en sak i sänder ;)


Snyggmilla right about now




Sjukt att mitt hår redan är så slitet när jag klippte det "nyss"................ blir lite störd =(

Kommentarer
Postat av: Boris

Samma inredningsdilemma som jag. Det är svårt att balansera det. :/

2011-04-19 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0