Fyfaaaaaaaaan vad skööönt!! :D

Herregud. HAHAHA <3 Jag älskar min säng. Har inte vart SÅ imponerad av den innan, som jossan t.ex. avgudar den.. jag har mest tänkt "ah.. shysst säng" men.. FAN VAD GÖTTTTT att sova i en riktig säng efter att ha sovit på en "bäddsoffa" (egentligen bara en hård soffa..) i flera månader..
jag har sovit så jääääävla gott inatt <3 MMMMHHH! Vill bara sova mer hahahaha (A) men jag är inte alls trött..



Vid 14 skulle jag egentligen iväg till en syo här vid AMA men hon var tyvärr sjuk.. istället ska jag fokusera på några andra saker. Studierna såklart. sen ska jag betala en faktura, handla mat, gå till banken osv... Iofs ska pappa vara med på vissa saker så det blir ju lite roligare :)
Måste även duscha och fixa naglarna! Dom är liite för långa så rädd att dom kommer gå av.. Tummen har ju redan pajat =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0