Game on innan det blir turn off på hela milla..

Tänkte spela lite HoN innan jag går och lägger mig, men jag vet inte om jag kommer skriva igen eller inte så jag säger godnatt nu för säkerhetsskull ;)

Måste bara visa en sak som jag hittade när jag letade bilder på mina gamla vita skor... Jag hittade en bild på mig när jag har mycket lockat hår så lockarna blir lite mer kompakta och inte så fina långa som MC gör...




Jag ser ju först och främst helt..mongo ut om man ser på ögonen och munnen. Meeen ignorera detta och titta på håret gentemot ansiktet. Jag trodde jag skulle se tjock ut ? men jag gör inte det ... wierd... kanske inte måste ha aslångt hår för att mina fula kinder inte ska synas ? o0...


Anyway tänkte bara visa :) Gillar hur mitt hår ser ut på bilden.. Jadu... jag ska spela nu :D så .. nighty sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Boris

Hade inte noterat att ögat till vänster är mycket närmare munnen än det på högersidan om du aldrig sagt något. ;)

Btw, du har fina kinder!

2011-04-18 @ 08:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0