Gårdagen

Åh :) Hejsan!
Igår var det torsdag, vilket gjorde att dagen såklart började med sjukgymnastik för min del..
Efter det så blev det en hel del How I met your mother och sen kom hasse hem från leena och då började vi babbla.. vilket tog ett tag.. sen kom pappa och sa att han skulle åka och handla och sen helt plötsligt blev min dag planerad åt mig, älskar när det är så, så slipper jag tänka på "vad kan man göra...? men åh. jag ivll göra något..vad?" osv osv..

Planen var iallafall att åka till City Gross, sen åka vidare till systembolaget och sen till tre-butiken..Efter det skulle jag och hasse låna bilen för att åka ut och klappa djur i leenas stall :)
Och efter det, vidare till boris..

Så det var nästan vad vi gjorde. Vi skippade systembolaget och tre butiken, eftersom min mobil fungerade tillslut och hasse kunde fixa systembolaget själv..

Citygross gick fort och bra (förrutom att vi flummade till det lite för mycket, jag och hasse), sen släppte vi av pappa här hemma och hasse körde oss vidare till Leena för att plocka upp henne ..
Först åkte vi till bä-isarna! :D Alla stora bä hade fått små bä! :D söta lamm var det iallafall!


mamma-Bä (som åt ur min hand! :D)


en liiiiten bä :D:D!


Tyvärr kunde man inte klappa dom.. det här var det närmaste någon av oss kom, och det var hasse..
lammen var ganska försiktiga och rädda^^



Denna lilla-bä var typ den coolaste.. Frillan, ögonen, chill-attityden<3 haha så söööt!


ChillarN^(som sen insåg att jag var så nära, och kutade iväg.. haha..)


And Skutt goes the bambi? ^^.. jag gillar den här bilden, den är ball ;D


Efter bäisarna så åkte vi vidare till Leenas hästar.. Eller, där hon brukar ha sina hästar.. Nu stod det bara två shetlandponies där..
Och jag som älskar djur har lite svårt att stay away även om jag är allergisk mot hästar.. Så iallafall.. Dessa shetlandponies är hos Leenas mamma "på prov" för att se ifall hon sen vill köpa dom.. :) Denna fuxxen som är på bilden vet jag inte vad den hette(eller hette den fux? kanske bara fick för mig att det var en ras? HAHA!!) ANyway!
Jag fick rida ;D hur ballt som helst.. Shetland hästar klarar tydligen 45kg så det var ju lugnt för mig.. Här visar leenas mamma hur jag ska styra och stanna och sådär.. Har även en video men den gick inte bifoga från mobilen (alla bilder är tagna med mobilen) sååå det sket ju sig..
Sjukt ballt var det iallafall.. Att dom förstår så mycket o.0 lyder sjukt bra, och den här var inte ens "inriden" eller vad man säger..


Leena ser sjuuuukt suspicious ut.. xD




Anyway rida var skitkul, förstår att leena gillar det :) Men ah, det är inget för mig.. för vad hände sen?


Jag fick världens utslag =( .. och det kliade heeela jävla kvällen..



Det här var bara början av allergiattacken, det ser ganska hyfsat ut ändå.. sen blev hela ögonen röda och ansiktet likaså, huden bubblade sig och tårarna rann som fan.. meeeen jag fick inte svårt att andas denna gången :) Förra gånge var mycket mycket mycket värre hah..


Anyway. Efter ponnysarna så åkte vi till Boris :D Vi skulle spela bordsspel men det blev inte av, vi hann inte för parkeringsbiljetten gick ut.. vi lagade iallafall vego-tacos och käkade det.. Sen åkte leena och hasse hem men jag stannade för att titta på the expendables och babbla osv osv.. Runt kl 22 tänkte vi att "okej vi har filmkväll idag!" meeeen det blev inte så, för jag blev astrött.. Vid 22 skjutsade boris hem mig för att ta ut hundarna och sen åkte vi tillbaks till honom.. jag var pigg och aspepp på att se en film jag inte sett på sjukt länge (leone) och se klart the expendables, meeen sen under the expendables så höll jag på att somna.. skittrött blev jag, så det blev ingen leone utan jag blev hemskjutsad runt 00 och sen somnade jag ^^



Angående det där med vikten..
jag sa ju att jag vägde 36.6 i går morse när jag vägde mig, då sa jag också att jag skulle väga mig på kvällen och se vilken skillnad det är från morgon till kväll.. Igårkväll vägde jag mig två gånger (en gång snabbt för att visa boris, men med kläder och jacka på osvosv.. då vägde jag 39.5) men sen på natten när jag kom hem från boris för andra gången och jag skulle sova, då vägde jag mig och då vägde jag 37.6. jag går alltså upp ca 1kg/dag, som sen minskar 1kg under natten (för jag vägde mig i morse igen, då vägde jag 36.7...

Sjukt att man "använder" så mycket energi i sömnen .. coolt! ;D
Åh :) Hejsan!
Igår var det torsdag, vilket gjorde att dagen såklart började med sjukgymnastik för min del..
Efter det så blev det en hel del How I met your mother och sen kom hasse hem från leena och då började vi babbla.. vilket tog ett tag.. sen kom pappa och sa att han skulle åka och handla och sen helt plötsligt blev min dag planerad åt mig, älskar när det är så, så slipper jag tänka på "vad kan man göra...? men åh. jag ivll göra något..vad?" osv osv..

Planen var iallafall att åka till City Gross, sen åka vidare till systembolaget och sen till tre-butiken..Efter det skulle jag och hasse låna bilen för att åka ut och klappa djur i leenas stall :)
Och efter det, vidare till boris..

Så det var nästan vad vi gjorde. Vi skippade systembolaget och tre butiken, eftersom min mobil fungerade tillslut och hasse kunde fixa systembolaget själv..

Citygross gick fort och bra (förrutom att vi flummade till det lite för mycket, jag och hasse), sen släppte vi av pappa


jag sa ju att jag vägde 36.6 i går morse när jag vägde mig, då sa jag också att jag skulle väga mig på kvällen och se vilken skillnad det är från morgon till kväll.. Igårkväll vägde jag mig två gånger (en gång snabbt för att visa boris, men med kläder och jacka på osvosv.. då vägde jag 39.5) men sen på natten när jag kom hem från boris för andra gången och jag skulle sova, då vägde jag mig och då vägde jag 37.6. jag går alltså upp ca 1kg/dag, som sen minskar 1kg under natten (för jag vägde mig i morse igen, då vägde jag 36.7...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0