Godmorgon :)

miiiiwh! :D jag är vaken! och inte astrött! :D har dock som vanligt ont i magen.....om typ 45 min så ska vi börja flytta möbler... vet inte riktigt vad jag ska syssla med..kan ju inte bära direkt många möbler..

Vet inte heller riktigt när jag uppdaterar nästa gång.. Ikväll ska jag leta utbildningar, träna och fixa naglarna igen... då kan jag ju skriva iallafall :)


(sitter på pappas dator. ni får en random bild från ett bröllop. La famillia.)
Bakre raden från vänster: Klas, Hasse, Mamma, Farfar & farbror
Främre raden från vänster: Lina(Kusin), Elin(Kusin), Jag, pappa & farmor
<3)

MMH! Just ja! jag glömde skriva till er om min....typ.. halv svimmning / blodtrycksfall i halva hjärnan som jag fick igår..herregud vad det var konstigt..Det kändes typ som en tjock jävla våg sköljde över mig och jag sakta tappade medvetandet. Jag sa "pappa jag svimmar pap...svim.."typ och sen kändes det helt sjukt. Som om halva mitt ansikte(vänstersida) låssnade från mitt ansikte. typ gled av som sörja... creeepy. Sen kände jag mig riktigt dåsig och svimfärdig i några sekunder och sen återgick det till normalt... fucked up shit alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0