Godnatt folks!

Åh! nu blir det lite V episoder och sen en skön natts sömn förhoppnigsvis. Något som inte var nice var igår. JAg sov iofs skitbra verkligen.. djupt och vaknade med den där utsövda, mysiga, dåsiga känslan.. Meeeeeeeeeen (!) jag drömde sjukt läskigt.. Drömde att jag behövde opereras igen. men innan dom skulle dra mig till "före-operations-bordet"där dom fixar med massa sladdar och slangar så skulle dom ge mig lustgas... och det fungerade inte riktigt .. så jag fick dra i mig lust gas, åka till ett rum där mina nära var och pratade med dom (där jag kände att det började släppa lite på lustgasen,sen åka in på "fixa-"rummet, freaka ut, åka tillbaks och ta mer lustgas, och sen drömde jag inte mycket mer... sjukt obehaglig känsla hade jag dock genom hela drömmen...

Ja iaf. tänkte bara säga godnatt :) hoppas ni sover supergott <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0