HEY HO, LETS GO!

hhiuhuhuhuh! har precis tittat på en HoN match, niiiice! det blev total powning från wiktors sida.. öh. anyway... JUST DET!! omg. jag var på sjukhuset ju :).. Det  var inte alls som jag tänkte mig.. trodde det skulle bli ultraljud och massor sånt där så dom ser hur mitt hjärta har hjälpts av medicinerna. men nej. det blev ett möte om att vi skulle ha ett nytt möte.. hah.. fick inte reda på alls mycket men jag fick en tid i juni :) .. skulle sluta med en av mina mediciner eftersom jag är så snurrig och yr, samt att han skulle fxixa ett läkarintyg :)

utöver detta så har vi mest chillat idag.. tittat på lite trueblood, gått och handlat typ.. luls. men soft, nice dag!
Imon..har jag inga möten, inga planer förrutom eventuellt hitta på något med boris :) Hoppas ni har haft en bra dag, min har vart ganska great :)

Randommmm bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0