Ingen jossan =(

attans. Jossan kunde inte komma.. hon mådde dåligt.. anyway... har massor att göra ändå.. mest läsa... haha.
Tänkte läsa igenom manualen för min videokamera som jag fortfarande inte gjort, lära mig min mobil, läsa lite körkortsteori och fixa med lite viktiga papper som jag har ..


Det är sååååå jävla underbart väder idag. Vill egentligen bara iväg till piren ensam och äta en underbar mjukglass där.. eller kanske en kula med ananas smak.. omg <3.. finns ingen bättre glass typ.. men ja.. istället sitter jag här.. Städar och fixar... men jag ska fråga pappa nu vad som händer.. Om inget händer åker jag iväg till piren faktiskt :)

Hoppas ni inte sitter inne som jag! FY på er isåfall ..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0