jag är SÅ JÄVLA PEPPAD :D

ALLtså... snaaaaaaaaaaaart snart snart så får jag börja plugga igen. Herregud vad jag vill! Så jävla mycket intressant att lära sig . jag blir helt pumed up av att bara läsa kursinnehållet på kurserna för linjen... haha.. Cant wait typ! även om jag verkligen inte vill flytta ifrån pappa och mamma så kan det nog bli jävligt toppen.. En egen lägenhet? waow. Haha. Men framförallt lära sig. Lära sig asmycket. Hur jävla kul är det inte då?
Och gå till alla föreläsningar, träffa nya människor, byta stad och halvt umgänge? shit vad konstigt... men ja.. träffa folk kanske inte är min specialitet.. Jag är ju social och trevlig osv men jag gillar sällan människor haha.. meeeen jaja ;D kommer bli great shit tror jag. Fyfan vad peppad jag är nu :D

läsa kursinnehållet var btw en av de sakerna jag var tvungen att göra idag. För att försäkra mig om att jag valde ett bra val .Fyfan vad jag valde ett bra val <3! miwh... nu ska jag forstätta läsa.. har inte kommit jättelångt (A)



hahhaha en väääldigt fokuserad camilla under en biologidag.. sjöexkursion :D
Jag var i grupp med jossan. Tror ni hon pillade på dom där äckliga små djuren eller ...? nej. såklart inte. Detta var vad jossan gjorde....
jävla dumbom <3 jag älskar dig



Hon störde koffe och micke. hela tiden. haha. sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0