Jobbintervju!

Oouh! jag kanske ska få sommarjobb o.0 .. spännande! Ska på jobbintervju imorgon.. min tredje i hela livet.. haha. fan.. Nu mår jag illa.. fast jag är lite peppad.. aff

Förövrigt så blir det snart middag med familjen och sen drar jag iväg till boris :D alltså. jag är så jävla svinhungrig... ufft!

Banken gick btw sådär.. vi fick ny tid.. wtf. hatar sånt. varför ska banker alltid vara slöa och SEN dra ut på tiden genom att man får ny tid? herregud...
ööh.. aah.. det var väl allt^^ mamma ska hjälpa mig att fixa naglarna för jag berättade för henne hur förbannad jag blir på att allt som har med smink osv ska vara så jävla svårt och ta sån tid.. fyyyy>.<

Just ja! ni får en outfit idag! :)
jag vet inte ens om folk gillar det här? Men jag antar det.. iallafall så har jag fått för mig det hahahaha.. men ah,, troooor iaf att mc och jossan gillar detta bättre än mina spelmatcher och annat som .. mynt? HAHA. aja..


Suddig blev den meeen whatever.
"tjocktröja" randig, ärvd från Elin tror jag.. köpt från hm.
Jeans från USA
hellokitty strumpor fått från mamma eller annika


Under tjocktröjan har jag idag en spets tröja/linne ish..köpt i USA
Vit spetsbh + waranhalsbandet haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0