Kvällsaktiviteter :)

Miwh. Jag tycker om mitt nya rum.. det är mysigare, trots att det är större. Och så är det inte askallt.. (Y)!
Ikväll ska jag fixa naglarna, titta på csi ooooch läsa körkortsteori.. spännande..

Eh.. vet inte vad jag ska skriva. jag är så sjukt.... åh. känner mig genuint lycklig idag <3...
Har hängt med pappa nästan hela dagen, vilket vart awesome. MEEN. Vädret. Wtf. Perfekt.. <3
Sen har jag dessutom kännt mig sjukt snygg idag också, vilket såklart ökar upplevelsen av dagen..

aff ;D hoppas iallafall att ni haft en toppendag, min har vart pretty awesome trots jobbig träning och en hel del fix hemma med saker^^




Mina favvojeans<3 .. som jag ärvt av Hasse faktikst.. haha. Men anyway tröjan vetifan vart den kommer ifrån.. första gången på typ två år som jag använder långärmad.. Dom har alltid legat på så konstigt place i garderoben så jag har inte tänkt på dom.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0