Lars Winnerbäck

Åh. Somrig musik är fan winnerbäck. Oh så bra <3 hans låtar är ganska lama oftast, och oftast så tänker man inte riktigt på vad man lyssnar på när han åker förbi i spellistan.. men när det är sommar så.. då passar hans musik bara in i allting.. hahaha..



Jag var precis ute med hundarna och såg några små bevingade djur i vattnet.. kanske någon myggsort eller sådär.. dom åkte runt, runt, runt, runt, runt i par de flesta.. Tänkte mig det som två människor som höll i händerna på varandra och snurrade runt tills man nästan tappar taget .. Som en liten mysig kittlande stund och helt plötsligt fick jag för mig att det där lilla lilla livet också hade en rolig stund.. Då blev jag glad och det där made my morning, konstigt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0