Majonnäs + morot?

Kalla mig dum i huvudet eller äcklig om ni vill. I dont care.. haha. Har inte så mycket i kylen, jag var sugen på majonnäs (Varför stavas det med två n?!) och så hade vi morot i kylen. Så fick bli det :) haha. Morot dippad i majonnäs. Fatty boom boom..  Skulle egentligen gått iväg en sväng till MC nu men det sket ju sig rejält..

Hursomhelst. Har vart en toppendag ! :D Kvällen har vart helt underbar!
Jag städade ju som sagt några timmar men sen drog jag iväg till Sabina och Boris. Jag trivs där :) det är trevligt.. oftast iallafall o.0 minns bara en gång jag inte trivdes... men ah! det är gött där iallafall tycker jag..

 

Tänkte kolla lite utbildningar nu och sen sova i min sköna sköna säng.. Kanske drar igång en HoNmatch också.. får se :)


Kommentarer
Postat av: Boris

Vet inte om jag bryr mig för mycket men tyckte inte alls det var kul att du vantrivts en gång. :( Man kan väl inte alltid trivas men ändå kändes det som värsta misslyckandet. :P Det är inget jag minns jag märkt iaf. :/

2011-04-15 @ 11:09:20
Postat av: Boris

btw, Majonnäs och morötter låter ju rätt okej. :P

2011-04-15 @ 11:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0