mobilblogg

Halloj! Jag sitter just nu på bussen påväg mot um.. Titta bad praktiskt! Hann inte skriva hemma innan jag skulle gå iväg.. Höll på att fixa f-kassa papper. Läkarn och jag håller på att experimentera med mina mediciner, just nu tycker jag att det känns mindre jobbigt och yrt än innan men läkarn tycker ändå att jag inte ska jobba riktigt än eftersom biverkningar kan komma, kroppen måste vänja sig och sen vet man aldrig om jag måste börja igen med medicinen igen son jag slutade med... Jag vill inte gå hos soc, för Dom kan inte göra något Av min situation, så jag söker sjukersättning hos f-kassan ist.. Btw, sjukt vad man måste koncentrera sig för att skriva rätt på mobilen. Är redan I Stan så måste gå, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0