Nu har jag sökt... Äntligen.

Och the best part... det känns faktiskt bra! <3.. verkar kul och jag kollade runt lite på nätet om staden och det verkar inte så katastrofalt som jag tänkt mig..... Åh. helt plötsligt blev jag lycklig. Har vart svinglad sen jag var hos boris och dom.. vet inte varför men jag fick någon slags "måbra-egoboost"känsla där..och nu har jag ett litet lyckorus.. snart börjar mitt liv. Mitt eget. waow?...

Sjukt. Men sååååå intressant! och spännande och utmanande och förmodligen katastrofalt jobbigt hahaha! men ja.. cool!


vad valde jag då?

1. biologi på liu
2. Socionom lite allover the place called sverige
3. Civing i spel och programvaruutveckling :)

ballt. Jag känner en positiv känsla inside of me and I lööööv it!



Har en liten millyvärld i mina händer... jag bestämmer själv .. herregud vad läskigt... men blir nog skitbra :)

Kommentarer
Postat av: Hippie

Socionom ska tydligen vara jätteintressant och användbart;)

Hoppas det går fint (y)

2011-04-16 @ 09:49:10
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0