Pååskhelgen ;D

OOOH :D så jävla mycket som vart kul! I fredags kom Wiktor hit, meeeen innan han kom hit så lekte jag och pappa påskhare typ :) Gav bort lite påskägg till små barn i släkten :D

Först åkte vi (ganska tidigt.. typ vid ett) till min kusin som bara är ca 2 år.. hon fick två små påskägg :) 
sen åkte vi vidare till mina sysslingar som jag älskar så jävla mycket :D Så underbart! där stannade vi i flera timmar och bara busade busade busade..! :D Tre små barn och en vuxen camilla. Haha.. har inte busat och sprungit så mycket på aslänge.. Vi har studsat på studsmatta och spelat fotboll, lekt i sandlådan, spelat badminton, kört prick, gungat, och åkt på små cyklar osvosv.. haha..


Bästa fina släktingar <3




På fredagen var jag inbjuden till två fester men vi tog och chillade hemma istället med trueblood :D
Lördagen spenderade jag med att laga masssssa påskmat ihop med pappa :D Farmor skulle komma över på middag, och vi gjorde fan middag för en vecka typ.. herregud.. Två feta jansons frestelse, massa prinskorv, massa köttbullar, typ 20 ägghalvor, 2 fett stora omeletter, bröd och sånt där samt krustader..

Lördagen var mysig och gick fort förbi.. Jag och Wiktor gick och handlade godis osv med samt spelade lite kort på kvällen ihop med leena och hasse :) Nice! Efter det så gick vi iväg till Wiktors kompis här i Huskvarna.. Satt där till typ halv fyra (Y)! fett trevligt I must say... Vi glodde på en film (repo men, som inte var speciellt bra), spelade Buzz och kortspel :)
Igår minns jag inte riktigt vad vi gjorde.. var väl mest trueblood och middag hos farmor :) Min kusins familj var där också, ihop med min familj och wiktor.. men senare på kvällen så kom jossan förbi och vi drog iväg till min morsa.. Först handlade vi dock.. vi köpte blommor, kladdkaka, jordgubbar, vispgrädde och cola :) Blev mysig kväll!




Idag blev det LISEBERG :D:D:D:D!!!!!!!!!  så jävla värt. Jag ääääälskar karuseller och sen älskar jag umgänget jag var med också.. eller ah, dom jag kände såklart.. vilket var Hasse, leena, wiktor :)
Wiktor skulle även träffa sina vänner där och de var verkligen trevliga och lätta att umgås med..så umgänget var great, vädret var great, karusellerna var great, spelhallen var great.. ALLTING var fucking perfekt idag. seriöst. jag fan älskar tivolin <3



Påvägen till GBG så chillade vi i bilen.. Gissade låtar, balanserade på grejer och bara lame-ade oss..  (Y)!
Jag var peppad! :D fast det inte syns på bilden. Men ah, vi balanserade ju :D så awesomebild anyway..

HAHAHAHAHAHAHA  NU HÄNDE världens mest fucking random sak HAHAHAHAHAHHA <3
MIn bror kom precis in hit och sa "what the fuck? det ringde någon snubbe till mig nyss och skrek om att han var livrädd.... så jävla random.. jag fattade ingenting .. så sa han att han satt fast ien hiss .. HAHAHAHA"
VAFAN?! :P hahahahaha random is random.. Nu pratar pappa med snubben.. hahah fan vad sjukt. Återkommer med upptadering om det där :D

AAH iaf! vid typ tio över tolv så kom vi fram till liseberg :D Det var peppat!









Wiktor, sen Leena och Hasse :D

Har egentligen videos på massa olika som vi åkte, men dom får jag ju som sagt återkomma med, eftersom jag inte lärt mig mobilen än >.<
Anyway.. jag var lite tveksam till att träffa Wiktors vänner (eller ah, iaf Håkan..) eftersom jag verkligen inte förväntade mig att dom skulle vara vänliga at all. Men det var de... Håkan var inte alls farlig som jag hade föreställt mig.. bara... en dude helt enkelt.. lagom dryg, lagom trevlig.. Nice.. Sen hade håkan med sig två vänner.. En tjej som hette Tei som var riktigt trevlig och sen Oskar som verkade mest normal av hela bunten.. också snäll.. så ah.. det var nice.. Trodde seriöst verkligen inte att håkan kunde bete sig, men what up? Jag hade fel^^
Ah. Jag blev glatt överraskad I must say..



Nu blir det en fet jävla bildbomb för det finns inte så mycket mer att skriva om förrutom att det var en riktigt nice dag och människorna var bra :D tio av tio i betyg, seriöst. Testade två nya karuseller som jag inte testat förrut.. Uppswinget och spinrock (Y)..




En ganska kass bild.. Inzoomad.. Leena, Håkan, Tei, Jag, Wiktor & Oskar (oscar? o.0)


PÅSKPYNT :D



Random bild


Första gången jag gick in i spegelsalen :) Så jag hade fett kul. hahah.. kommer huuuur mycket bilder som helst nu :D

En jävla random bild med mycket fötter.. haha




Att vara lång är ganska nice <3 ! :D




Håkan(Y).. snyggt.. verkligen




Random wierd bild (Y). Oskar, Wiktor, Tei & Moi




Dväääärg <3!




Små huvuden <3 hahaha..





Fötter <3!!! Wiktor och Tei :D







:D:D:D!




JAG ÄR LÅÅÅÅNG :D:D:D!




TJockiswiktor <3 haha.. Fan denna bilden är awesome :D fan vad bra den blev.. DAT ASS <3




Hängpattar <3 hahaha FAN VAD ROLIG den spegeln var! :D




Panna <3




Oscar & Håkan ;D









Sen köpte Wiktor en klubba till mig ;D Faaast bara eftersom han var skyldig mig det för något vad-ish vi bestämde..









Sjukt bra dag har det vart idag iallafall.. Och nu ska det awesome-iga inte avslutas på länge..
Sitter och chillar med jossan :D vi ska dygna med filmer nu..På listan står det Seven pound, Easy A, Misery, The bounty hunteroch Tron legacy

Kommentarer
Postat av: Hippie

Låter jävligt soft:)

2011-04-26 @ 08:15:02
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0