RAINBOW!

Hejhopp ;D haha.. Jag och Wiktor har preciiis bakat klart !:D Jag måste bara säga en sak som har vart fucking ASBRA med hela dagen.. VÄDRET <3åååååååh!
Vaknade 09 och sen har jag och wikor mest chillat med att kolla på V och ligga ute i gräset och softa.. sen drog vi iväg med boris till stan för att käka falafel (som faktiskt var helt okej-god. men liiiiite väl torr... tyvärr) Anyway...sen drog vi hem till borotech och randomade oss som vanligt.. googlade random saker och lärde oss nya vettiga(och fruktansvärt ovettiga) saker.. Efter det blev det dominion. Och eftersom jag dominerar på dominion så vann jag ju som vanligt ;) Boris skulle senare på fest så vi fick skjuts hem av honom och torbjörn ;D

ööh... ja. just ja! sen kom vi hem och började baka :D bilderna nedan är äkta. haha.. vi bakade en regnbågskaka.. ;D


Wiktor kladdar med kakan ;D
Lägg märke till alla skålar med smet i olika färger ;D


Haha :D Åååh detta påminner mig om Peter Pan filmen ;D Haasse, minns du? (om du ens läser detta inlägget....? XD)


Kladd........... så jävla mycket fail blev det..
Bl.a. med karamellfärgen .. jag sa att "vi borde nog sätta på alla locken innan vi spiller ut någon flaska" så lyfter jag försiktigt på ett papper för korkarna var där under och tjoff så är den röda karamellfärgen all over the table.. (Y) GJ.


DiskarN^.. fast inte riktigt sant, för vi hjälptes åt ;D



Kommentarer
Postat av: Boris

Tog det lång tid? Shit vad snäll det var iaf.

Jag ska fixa en ersättningspryl för allt slit. ;)

2011-04-11 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0