Recept att skriva ut . . .

På min mozilla så har jag en mapp som heter "recept att skriva ut" (tills jag flyttar hemifrån typ..) och jag hittade ett recept från min vän som skrev ut det på facebook. Jag kan inte spara det som en hemsida eftersom facebook uppdateras hela tiden o.s.v. Såååå nu tänker jag spara det här :) Så jag kan lägga in http://Camillalovgren.blogg.se/receptattskrivaut... ish i min receptmapp :) Haha. Ni får ta del av detta som låter så jääävla mumsigt..

"Lagade räkor i en vitlöks- och citronsås med tagliatelle och parmesan på toppen. Svinigt gott!"
Recept:
Fräs några klyftor finhackade eller pressade vitlökskryftor tillsamans med skalade räkor lite snabbt i en het panna med olja i. Häll över några dl matlagningsgrädde och rivet skal och saft från typ en citron. Koka tagliatelle, rör ihop allt. :) Strö parmesan över vid servering.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Meen länken fungerar inte!

2011-04-02 @ 14:32:04
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0