Seven Pounds

Aff. Jag och jossan kollade inte på film hela natten. Det blev 10 minuter typ, sen ville jag sova. Fyfan vad jag var trött .. haha.. men istället tittade vi på Seven pounds idag på morgonen( okej, jag gjorde. Jossan somnade om i sängen).. Det är en så fin film! >.< Jag bölar varenda gång jag ser den haha.. Handlar om att vara god typ..

Vill inte förstöra hela storyn för folk som inte sett den, för då är den inte lika bra när man väl ser den..
Den påverkar mig så mycket.. Älskar filmer och böcker som ger mig en reaktion, antingen bra eller dålig.. Så jag reagerar.. och denna filmen ger mig en reaktion. Jag börjar lipa varenda gång hahah.. Den är så fin och samtidigt så sorglig och bara..aff.. <3

Den är dock väldigt lång (2h) och för vissa kanske den bara är "yet another fairytale" typ.. men.. neh. den är så genomtänkt tycker jag.. fin och hemsk på samma gång...

Dock sätter den sig nog närmare mig än de flesta för jag relaterar hela tiden till mig själv i filmen, vilket alla kanske inte kan.. jag relaterar mig både till huvudpersonen och en biroll.. Jag vill nästan vara som huvudpersonen. Så... waow.. Uppskatta snälla människor och sådär..

Ne usch ska inte tjata om filmen, vill som sagt inte förstöra storyn för folk som inte sett den, men om ni inte sett den så är det fan about time! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0