Shetland ponies!

Miwh :D ska strax iväg med hasse och Leena för att klappa små ponnys hahah.. och andra söta djur som bl.a. Leenas get Smulan och sådär..men ah.. Kom nyss hem från City Gross med pappa och hasse.. handlat all påskmat (Y)!

Utöver det så har jag väl mest käkat och hängt med hasse och försökt fixa med min mobil.. haha .. nu har jag äntligen fattat liiite mer. men jag måste verkligen ändra ringsignal samt höja signalen.. lät ju fan ingenting ...



Oh Happy Day!
Öhm.. ja.. nu vet jag inte riktigt vad som händer.. kommer väl mobilblogga sen när vi är iväg iallafall, så ni får en söt bild på ponisarna :).. eller ah, det får ni ju inte förrens jag är hemma ändå eftersom pop-upblockern blockerar så man inte kan ladda upp bilder via mobilen....

Ska även städa undan lite ikväll också.. typ tusen papper utspridda i sängen, skrivbordet och nattduksbordet.. samt lite annan skit.. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0