Sjuka drömmar..

Jag hann inte berätta för er om min dröm innan jag stack iväg till träningen.. Jag tänkte mobilblogga men mobilen hade dött... (Y)! anyway... Jag drömde om att det var min sista dag i livet. Jag visste det, och alla andra visste det.
Jag satt i en rullstol och jag kände mig aslycklig, trots att jag skulle dö så ung.. Vad gjorde jag då med min sista dag i livet?
Jag satt. Alla mina fina kära människor var runt mig.. Och jag satt och pratade.. Och alla andra lyssnade.. deras ögon var helt fyllda med intresse, vissa av tårar och andra bara tindrade och fokuserade på vad jag pratade om..

Jag minns inte vad jag pratade om, men jag minns att jag kände mig helt okej med att dö, bara jag hade de nära runt omkring mig..

sen när jag vaknade så kom ju såklart logiken till sans och sa: "nej du din jävel! hade du vetat att du skulle dö idag så hade du fan fått göra ALLT för att bli en cyborg och leva längre, idiot!"



Så jävla konstigt.. Men ah.. nu ska jag lägga mig i gräset här ute och läsa körkortteori.. fyfan vad underbart väder det är <3 dock måste jag ladda mobilen lite först..
Träningen gick superbra och jag är faktiskt inte totalt astrött efteråt idag.. Brukar var sömnig, inte utmattad. men idag sov jag tydligen bra...

Drömde bara fina drömmar.. efter det konstiga drömmen så drömde jag att jag var på klassresa(med klassen och massa andra som jag drömde om..), solen sken asmycket, vi var dock i jönköping konstigt nog.. och åkte häst och vagn :) sen drömde jag också om att någon borrade en stor borr in i min mage kom jag på nu.. så alla drömmar var nog inte alls fina :S...

äsch. Jag är glad idag. Idag känns det som jag skulle kunna göra vad som helst. Jag är så snygg, smart och snäll. On top of the world är jag fan idag.. Och för att använda denna energi till något bra så ska jag läsa nu :) Hoppas ni har en underbar dag också, skriver senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0