Städning, MC & Middag

Har hunnit med en hel del idag.. Sitter just nu och pillar med min nya telefon.. Så komplicerat =( .. gillar inte att lära mig nya telefoner.. haha.. kommer stava som en kratta på sms... touchscreen kanske inte är riktigt min grej, trots mina små fingrar?..


Var hos MC innan och skulle hämta en ryggsäck men hon hittade den inte.. haha vafan... men det var suuuupermysigt att träffa den söta filuren igen :) Plus att hennes katter är fan underbarast.. gulliga och mysiga och sociala och faktiskt smarta (eller upplärda iallafall)..
Anyway. har precis käkat asgod middag som farmor lämnade här i morse.. Potatis-paté ( kallade hon det ), fläskfilé och sallad.. samt någon god kryddig sås.. yuuummmmie..

Ska alldeles strax fortsätta städningen eftersom jossan kommer hit om ett tag..fun fun!


btw. Är det någon som vet hur man fixar mmsinställningar på en mobil? XD




En gammal, assöt bild på mc.. en morgon år 2006 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0