Till Boris.

Hej du min käre vän!
DU SKA JOBBA! :P hahahahaha inte läsa min jävla blogg <3
Känns ju dock fett imba att du läser här istället (A) men eftersom jag bryr mig om dig så commandar jag dig at jobba efter att du läst klart här :)




Boris  om Regnbågstårtan! :D:
Du kan väl mms:a bilden till din mail? Annars så kan du få fina bilder av Sabina. ;)

Svar: jag kan inte mmsa med min mobil =( kan bara ta emot. något är sjukt fuckat..


Boris  om Heey! Come out and pla-ay!:
Jupp. Ser bra ut det där. ;) Var det de byxorna som du hade den där lektionen? :P
Angående genomskinlighet så är det aldrig skadligt så länge det bara är väldigt lite på en snygg kropp. :P

Svar: Hahaha jo det var det ;D och ..kanske inte. men.. eh. inte okej ändå =(


Boris om Sov gott sötisar!:
Rivit sönder rumpan och ansiktet? Låter typ som du rivit loss värsta slamsorna ju. :P Tror fläckiga lakan är dit minsta problem då. ;)

Svar: HAHAHA nej så illa var det inte ;).. bara små pluppar, men jag käkar ju waran fortfarande så det rinner ju som fan.. hahaha...

Boris om Cover up!:
Grilla på vätterstranden vill jag typ göra redan i helgen. :D orkar ju knappt vänta till sommaren... :(

Svar: Jag håller med dig =(...


Boris om Majonnäs + morot?:
btw, Majonnäs och morötter låter ju rätt okej. :P

Svar: HAHAHA :D underbart! det var faktiskt rätt okej :D


Boris om Majonnäs + morot?:
Vet inte om jag bryr mig för mycket men tyckte inte alls det var kul att du vantrivts en gång. :( Man kan väl inte alltid trivas men ändå kändes det som värsta misslyckandet. :P Det är inget jag minns jag märkt iaf. :/

Svar: Du bryr dig för mycket. Helt klart. HAHA. det skulle vara ett positivt inlägg till dig men du hook up på det negativa. nej nej <3 inga problem.. och en gång av alla ?Wtf. Det var när du och sabina bråkade.. kändes lite awkward bara.. haha
.. som om jag trängde mig på typ.

Boris om First day of the week:
Fan vad dåligt av Wiktor. Hook är ju asbra. :D

Svar: JA eller hur är den :D

Boris om Miwh<3:
Aj. Den blicken är inte att leka med. :S ;)

Svar: HAHAHA soooo true! ;) hade jag inte vart handikappad där så hade jag slått sönder dom ;)


Boris om RAINBOW!:
Tog det lång tid? Shit vad snäll det var iaf.
Jag ska fixa en ersättningspryl för allt slit. ;)

Svar: Ja det gjorde det men sjukt värt :D skitkul faktiskt! haha.. Men woot? Du fixade ju alla ingredienser ;D <3


Boris om Dagens work out!:
Gott. :)
Men 101 slag i minuten är väl inte så dåligt under rask promenad eller? :) Normal svensk VILOpuls är ju 75.
Och jag tycker det låter som en relativt stor förbättring. Man ska ju inte räkna från noll för så låg puls är rätt dåligt. ;) Man ska ju räkna från normalvärdet och då är de sex slagen mycket. :) Ju längre ner man kommer desto svårare är ju varje bpm att öva in liksom. :)

Svar: Oj vad du kan....hahahaha men förstod iaf att det var något positivt så bra ;) HAHAHA<3







A-la-la-la life is wonderful! <3

Kommentarer
Postat av: Boris

Du vet väl inte när jag har raster. ;)

Fast nu är det rast på riktigt om 2 minuter så jag hinner inte skriva. Ringer om två minuter. ;)

2011-04-15 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0