Todaysie!

Woho! Idag har väl.. inte hänt så mycket.. mest åkt bil tbh ;)
Wiktor ställde sin klocka på 07 för vi skulle åka till blekinge kl 08... sen snoozade han ett tag och jag fick mest panik, fast jag somnade om efter ett tag..hatar att vakna och veta att man ska iväg men ändå bara går man inte upp-.- usch.obehagligt..

iaf vi åkte inte iväg förrens 8.30 typ.. klockan 11.25 ish var vi hos Hasse i blekinge och lämnade av lite saker sen åkte vi vidare till högskolan :) Där var vi (jag, wiktor, pappa, klas, hasse & leena) väl i några timmar och sen åkte vi iväg till mumsiga Max och käkade :)
Efteråt blev det liiite shopping på citygross. Vanillacoke<3  YUMMIE! varför är den slut i jönköpings citygross för?! Dåligt! .. och så köpte jag lite klubbor med ;D


anyway.. vi kom väl hem typ..fem?





I eftermiddags gameade som de nördar vi är..spelade ihop i några timmar och sen drog vi ut på promenad påväg till mamma runt halv åtta och kom hem typ nyss... så ja.. det har vart min dag;)

Jag blev iallafall inte klokare på livet p.g.a öppethuset som vi var på.. aff.. men jaja! ;D

Fixar några tidsinställda inlägg här så jag vet att det uppdateras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0