Vattnig dag...

Vet inte vad som hänt... haha.. Jag har faktiskt badat/duschat i 1.5h totalt idag.. badat en gång och duschat två.. Var ju tvungen att "bada" när jag tränade.. sen duscha efter det.. men blev ju ingen hel dusch eftersom jag bara sköljde av mig och tog oparfymerad bakteriedödande tvål som fanns där.. så jag slapp lukta klor..  Sen duschade jag nu precis för att jag inte duschat på ett tag samt att längst ner i topparna luktade det klor fortfarande... Trots att bassängen på sjukhuset har vääääldigt lite klor tillskillnad från badhus o.s.v.. De får inte ha så mycket p.g.a hälsoskäl .. vissa kan vara allergiska osv...

Anyway ni får en dagens outfit idag med som jag precis slängde på mig :)


Måste verkligen tvätta min spegel......


Solbrillor (från någon liten butik i New York ca 80kr)
Ska även hitta mitt Waranhalsband och ha på mig sen..(sjukhuset, gratis. För de som behandlas med waran dvs ;))
söta små ankörhängen i silver (Albrekts guld ca 150kr har jag för mig)
Svart (supermjuk!!) t-shirt från century 21 i USA. ingen aning om priset, men billigt iaf..
Silverringar ärvda från mor.(Vänster hand) samt silverring med svart hjärta som jag fått av min moster.
Svarta tighta jeans från USA. Förmodligen century 21.. Lagom pris..
Skor från wedins 699kr

Sen vet jag inte om jag ska testa min skinjacka idag? ... eftersom min andra jacka kanske är lite för varm? aff dunno, vi får se :)


Och om ni undrar vad det är på min hud så är det helt enkelt UVskyddande tejp över ärret för att det inte ska få solljus på sig och bli svart. Om detta sker så kommer det aldrig att gå bort...och jag vill inte ha ett svart sträck på min kropp ;)




Kommentarer
Postat av: Boris

Jag brukar inte bry mig om smycken så. Men jävlar vad schyssta örhängen. :D

2011-04-18 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0