Vikt och kropp

jag låg i flera timmar och studerade mitt utseende igår när jag inte kunde somna (har en stor jävla spegel precis vid sängen, så jag slapp stå upp, vilket gjorde att jag pallade analysera så länge :))

och jag insåg att....Jag behöver varken träna eller minska mina enorma mängder mat.. Träna tyckte jag ju iofs var ganska kul när man väl satte igång med det, men mina boobs minskade ju och därför slutade jag för några dagar sen... Förrutom sjukgympa såklart.. och anyway. då tänkte jag "okej, jag lär mig iaf att äta bättre så blir det nog bra" men...... okej det ska jag fortfarande hålla, att äta BÄTTRE. men tnkte mig även mindre..för jag äter heeeeela tiden.

Jag insåg igår att jag ser sjukt jävla bra ut, så varför skulle jag äta mindre? Jag ska dock äta bättre.. haha..
Och jag insåg att jag är nyttig som jag är nu med liiite liiiite hull om magen..tänk när jag ska få barn wtf??? måste ju ha något att ta från... iofs är det ju långt i framtiden men det made sence igår iallafall..

När är man snyggast under dagen? jag skulle sagt morgonen. Då är man ganska tom i magen och sådär.. Igår vägde jag mig och jag vägde 37.7 kg.. (bara en minskning med 3hg sen jag började träna) Med kläder på btw..
och sen vägde jag mig idag, precis nyss på morgonen, utan kläder och vägde 36.6..
Detta var vad jag tänkte gå ner till genom att äta bättre, men nu slipper jag ju det o.0 fast jag ska kolla vad jag väger ikväll eftersom då har man ätit hela dagen, då kanske inte kroppen är exakt som jag vill ha den,


Nu tycker jag INTE att ni ska hänga upp er på de extremt låga kilogram siffrorna. För det är inte siffrorna som spelar roll, det är hur kroppen ser ut... Jag har under det senaste året haft en liten mage, som jg inte var nöjd med.. Det var när jag vägde 38kg och redan 38 låter ju sjukt lite och overkligt, men som sagt, skit i siffrorna..






Så, vad jag kom fram till var iaf att inte göra ett skit med min kropp... xD
Nu måste jag rusa till sjukgympan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0